1. SPLOŠNE DOLOČBE
Pogoji sodelovanja v oddaji »Avtogram« so del splošnih pogojev poslovanja sistema ITD, ki ga upravlja podjetje SMART COM, Davorin Vuzem s.p. - za uporabnike Mobitelovega omrežja in podjetje COMART, Iztok Vuzem s.p. - za uporabnike Si.Mobilovega omrežja (v nadaljevanju Pogoji) kot ponudnik storitev.
OPIS STORITVE
V oddaji »Avtogram« lahko sodelujejo vsi naročniki Mobitela GSM/UMTS, Mobiuporabniki, Debitelovi naročniki ali Izimobilovi uporabniki in Si.mobilovi naročniki ter Halo uporabniki. Glasujete lahko vsak petek od 20:00, pa vse do konca oddaje. Podajte svoje mnenje tudi vi.
Z glasovanjem na določeno telefonsko številko sodelujete v nagradnem žrebanju in si prislužite nagrado. Nagrada bo predstavljena v vsaki posamični oddaji. Nagrajenec ni upravičen zahtevati denarne vrednosti nagrade ali njeno izplačilo v denarju.
Udeleženec nagradnega glasovanja je vsaka fizična oseba, ki pokliče preko mobilnega telefona na *380*1# ... *380*6#
Potek sodelovanja v nagradnem glasovanju je podrobneje opredeljen v pravilih glasovanja med TV oddajo.
Nakup kateregakoli produkta ali storitve ni pogoj za sodelovanje v nagradnem glasovanju.
DEFINICIJE POJMOV
Ponudnik, lastnik in izvajalec storitve je SMART COM, Davorin Vuzem s.p., Šentiljska cesta 171, 2211 Pesnica pri Mariboru - za uporabnike Mobitelovega omrežja in COMART, Iztok Vuzem s.p., Šentiljska cesta 171, 2211 Pesnica pri Mariboru - za uporabnike Si.Mobilovega omrežja, ki storitev trži in zanjo odgovarja.
Podeljevalec nagrade je podjetje Showtec d.o.o., Mlinska ulica 22, 2000 Maribor
Ponudnik poti je družba Mobitel, telekomunikacijske storitve d.d. oziroma Si.mobil d.d. v primeru uporabnikov omrežja Si.mobil
Prenos glasovanja poteka preko omrežja Mobitel GSM/UMTS, oziroma Si.mobil d.d. v primeru uporabnikov omrežja Si.mobil
Uporabnik storitve je lahko vsaka fizična oseba, naročnik Mobitela GSM/UMTS, Mobiuporabnik, Debitelov naročnik ali Izimobilov uporabnik in Si.mobilov naročnik in Si.mobilov Halo uporabnik, ki se pri sodelovanju strinja s temi in splošnimi pogoji.
Uporaba se omogoča nedoločenemu številu uporabnikov, ki sprejmejo storitev ponudnika na način, pod pogoji in v skladu s temi Pogoji ter drugimi navodili ponudnika.
Splošni pogoji poslovanja za uporabo storitev digitalnega mobilnega javnega telekomunikacijskega omrežja družbe Mobitel, telekomunikacijske storitve, d.d. (oziroma Si.mobil d.d. v primeru uporabnikov omrežja Si.mobil )
(v nadaljevanju: Splošni pogoji poslovanja družbe Mobitel in Splošni pogoji poslovanja družbe Si.mobil) se pri uporabi sistema Mobilno glasovanje uporabljajo smiselno, v kolikor ni drugače urejeno v pričujočih Pogojih.
2. UPORABA STORITEV Mobilno glasovanje
V nagradnem glasovanju ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri ponudniku nagradnega glasovanja ter osebe zaposlene pri drugih osebah, povezanih z izvedbo tega nagradnega glasovanja. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradnega glasovanja.
Udeleženci z udeležbo v nagradnem glasovanju izrecno potrjujejo, da se strinjajo z vsebino nagradnega glasovanja in z vsemi določbami teh splošnih pogojev sodelovanja v nagradnem glasovanju, pravili glasovanja med TV oddajo ter z določbami o varovanju, obdelavi in posredovanju osebnih podatkov, kot je določeno v nadaljevanju. Nagrajenec se s sodelovanjem v telefonskem glasovanju strinja z objavo njegovih podatkov (imena in kraja prebivanja) na Net TV.
STAROST IN ODGOVORNOST
Za uporabo storitve Mobilno glasovanje ni starostnih omejitev.
PLAČILO STORITEV
Storitve sistema Mobilno glasovanje so plačljive. Uporabnik je dolžan plačati te storitve, v skladu s spodnjim vsakokratnim veljavnim cenikom.
Plačilo se izvede na način, kot ga določa ponudnik poti. Ponudnik poti obračunava uporabo storitve za preteklo obračunsko obdobje. Uporaba storitve je na računu izkazana v skupini storitev »Pogovori na posebne številke«. Ponudnik storitve lahko spreminja cenik, o tem pa uporabnike obvešča na vseh mestih, kjer so objavljeni pogoji in navodila za uporabo storitev.
CENIK:
Cena klica je 1,29 evra (309 SIT) z vklučenim DDV in je vsakič posebej objavljena v oddaji in posebnih pogojih te storitve. Mobiuporabniki in Si.mobilovi HALO uporabniki lahko storitev uporabljajo, dokler je stanje na njihovih računih pozitivno. Priporočamo, da pred začetkom uporabe storitve preverijo, če je stanje na njihovih računih dovolj visoko.
3. ZASEBNOST IN VARSTVO PODATKOV
Ponudnik storitev se obvezuje, da bo skrbno varoval podatke uporabnikov ter jih bo uporabljal izključno za potrebe izvajanja storitev. Osebne podatke uporabnikov bo varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
OSEBNI PODATKI UDELEŽENCEV:
Izžrebani dobitnik je dolžan ponudniku nagradnega glasovanja posredovati naslednje osebne podatke: ime in priimek, naziv ulice in hišno številko, poštno številko, kraj bivanja, telefonsko številko in naslov elektronske pošte.
Udeleženci in izžrebani dobitniki s posredovanjem podatkov ponudniku nagradnega glasovanja, kot upravljalcu zbirke osebnih podatkov o udeležencih in nagrajencih nagradnega glasovanja, dovoljujejo, da do pisnega preklica podatke zbira, obdeluje in hrani z namenom trženja, posredovanja prodajnih ponudb, reklamnega gradiva in z namenom izdelave anket, analiz o povpraševanju in prodaji storitev podjetij SmartCom, Davorin Vuzem s.p. in ComArt, Iztok Vuzem s.p.. Vsak sodelujoči lahko kadarkoli prekliče dovoljenje iz tega odstavka s pisnim obvestilom, ki ga pošlje na SmartCom, Davorin Vuzem s.p. in ComArt, Iztok Vuzem s.p. Šteje se, da so udeleženci svoje strinjanje z določbo tega odstavka podali z oddanim glasom.
4. DRUGE DOLOČBE / DAVKI
Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost Showtec d.o.o., če vrednost posameznih nagrad dosega zakonsko določeno obdavčljivo mejo. Showtec d.o.o. bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Showtec d.o.o. ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami.
Mladoletne osebe in osebe, ki jim je bila delno ali v celoti odvzeta poslovna sposobnost, lahko v nagradnem glasovanju sodelujejo le na podlagi pisne odobritve staršev oz. zakonitega zastopnika. Pisna odobritev je lahko podana tudi po tem, ko izžrebanec prejme obvestilo o tem, da je bil izžreban. V primeru, da takšna oseba v roku 7 dni od prejema obvestila o tem, da je bila izžrebana v nagradnem glasovanju, ne predloži ustrezne pisne odobritve staršev ali zakonitega zastopnika se šteje, da ni bila izžrebana, njena prijava v nagradno glasovanje pa se zavrže.
V kolikor izžrebanec ne izpolni vseh obveznosti, navedenih v tem členu, se šteje, da izžrebanec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tem nagradnem glasovanju in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.
5. ZAVRNITEV ODGOVORNOSTI
Uporabnik se mora zavedati, da:
a) Ponudnik storitev ni odgovoren za nepravilno delovanje storitev, ki je posledica napačne uporabe in neznanja uporabnika.
b) Ponudnik storitev ne more zagotavljati delovanja storitve v primeru izpada omrežja pogodbenih partnerjev, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno motile delovanje storitve.
c) Sistem USSD glasovanja ni absolutno zanesljiv.
6. REKLAMACIJE
Uporabnikom je zagotovljena 24-urna podpora in pomoč na elektronskem naslovu podpora@itd.si
Uporabniki Mobitelovega omrežja: SMART COM, Davorin Vuzem s.p., Šentiljska cesta 171, 2211 Pesnica pri Mariboru tel. +386 41 583 230
Uporabniki Si.Mobilovega omrežja: COMART, Iztok Vuzem s.p. Šentiljska cesta 171, 2211 Pesnica pri Mariboru tel. +386 41 727 337
Delovni čas: 10:00 – 14:00
Ponudnik storitev vodi vse morebitne reklamacijske in druge postopke z uporabniki, skladno s svojimi pravili delovanja in veljavno zakonodajo RS. Ponudnik storitev se zavezuje, da bo tekoče reševal morebitne reklamacije.
Ponudnik bo v primeru utemeljenih reklamacij zagotovil uporabnikom odpravljanje vzrokov za reklamacijo ter, v kolikor ugotovi napravilnosti na strani ponudnika poti, posredoval ponudniku poti, ki je dolžan napako odpraviti. V primeru utemeljenih reklamacij se ponudnik storitev zavezuje, da jih bo odpravil v razumnem času ter o tem obvestil uporabnika. Če se reklamacije nanašajo na ponudnika poti, bo ponudnik storitev predmetne reklamacije posredoval ustrezni službi ponudnika poti, ki je dolžan napako odpraviti. V primeru pozitivno rešene reklamacije, ki se nanaša na plačilo storitev, bo ponudnik poti vrnil uporabniku znesek, na katerega se nanaša predmetna reklamacija v obliki dobropisa oziroma v skladu z lastnimi postopki. Ponudnik poti rešuje izključno reklamacije, ki se nanašajo na delovanje omrežja ponudnika poti in plačila storitev. Takšne reklamacije mora uporabnik v pisni obliki nasloviti na reklamacijsko službo ponudnika poti v roku petnajst (15) dni od prejema računa.
7. SPLOŠNA PRIPOROČILA UPORABNIKOM
Storitve uporabljajte v skladu z navodili in priporočili ponudnika storitve in navodili ponudnika poti. Ponudnik storitve bo o vseh spremembah in novostih svoje uporabnike obveščal na vseh mestih, kjer so objavljena navodila za uporabo storitev in Pogoji.
8. KRŠENJE POGOJEV
Ponudnik storitev si pridržuje pravico, da uporabnike, ki kršijo pogoje ali delujejo v nasprotju z njimi, odstrani oziroma jim onemogoči interaktivno sodelovanje v televizijskih in radijskih oddajah. Uporabnik storitev se ob uporabi storitev Mobilno glasovanje zaveže, da ne bo uporabljal računalniških kod, škodljivih programov ali česarkoli, kar bi lahko motilo, onesposobilo ali škodovalo tej storitvi, ponudniku storitev in njegovi programski ter strojni opremi, ponudniku poti ter telekomunikacijskim napravam. Če uporabnik s svojim ravnanjem povzroči ponudniku storitev ali ponudniku poti kakršnokoli škodo, zanjo v celoti moralno, materialno ter kazensko odgovarja. Morebitne kršitve pri uporabi sistema Mobilno glasovanje in mobilni kviz s strani drugih uporabnikov sporočite ponudniku storitev z e-pošto na naslov: podpora@itd.si ali na naslov: SMART COM, Davorin Vuzem s.p., Šentiljska cesta 171, 2211 Pesnica pri Mariboru - za uporabnike Mobitelovega omrežja ali na naslov: COMART, Iztok Vuzem s.p., Šentiljska cesta 171, 2211 Pesnica pri Mariboru - za uporabnike Si.Mobilovega omrežja.
9. SPREMEMBE
Ponudnik storitve lahko spreminja pogoje uporabe sistema Mobilno glasovanje. Ponudnik storitve se zavezuje, da bo ob vsaki spremembi oz. dopolnitvi pogojev uporabe sistema Mobilno glasovanje in mobilni kviz, na primeren način o tem obvestil uporabnike.
10. SPORI
V primeru spora med ponudnikom in udeležencem nagradnega glasovanja je pristojno sodišče v Mariboru.