Pogoji sodelovanja v glasbeni lestvici "Vroči hiti na Net TV"
 

1. SPLOŠNE DOLOČBE

Pogoji sodelovanja v glasbeni lestvici »Vroči hiti na Net TV« so del splošnih pogojev poslovanja sistema ITD, ki ga upravlja podjetje SMART COM, Davorin Vuzem s.p. - za uporabnike Mobitelovega omrežja in podjetje COMART, Iztok Vuzem s.p. - za uporabnike Si.Mobilovega omrežja (v nadaljevanju Pogoji) kot ponudnik storitev.

OPIS STORITVE
Glasbena lestvica "Vroči hiti na Net TV" je SMS storitev ITD, v kateri lahko sodelujejo vsi naročniki Mobitela GSM/UMTS, Mobiuporabniki, Debitelovi naročniki ali Izimobilovi uporabniki in Si.mobilovi naročniki ter Halo uporabniki. V sklopu programske sheme televizije NetTV je uporabnikom v določenih časovnih obdobjih omogočeno interaktivno glasovanje v glasbeni lestvici "Vroči hiti na Net TV" s pomočjo pošiljanja SMSa na določeno ključno besedo na način, ki je opisan v spodaj navedenem primeru. Uporabnik, ki pošlje svoj glas, za trenutno predvajan video spot, dobi ob oddanem glasu tudi povraten SMS z zabavnim tekstom ljubezenskega ujemanja dveh oseb. V času oddaje »Vroči hiti na Net TV« se na televizijski grafiki prikazuje tudi ime izvajalca in naslov pesmi trenutno predvajanega glasbenega video spota in pa zabaven tekst ljubezenskega ujemanja uporabnika, ki je trenutno oddal svoj glas za najbolj vroči glasbeni video spot. Na koncu vsake oddaje se na televizijski grafiki prikaže rezultat glasovanja za tri najbolj vroče hite za katere je bilo oddanih največ glasov. Za oddan glas v glasbeni lestvici »Vroči hiti na Net TV« morate poslati SMS s ključno besedo par na številko 4114 na način, ki je podan v naslednjem primeru. Na številko 4114 pošlješ SMS z vsebino: "par (presledek) moje_ime (presledek) ime_ljubljene_osebe" in s tem SMS-om oddaš svoj glas za trenutno predvajan »vaš najbolj vroč« glasbeni video spot.

DEFINICIJE POJMOV
Ponudnik, lastnik in izvajalec storitve je SMART COM, Davorin Vuzem s.p., Šentiljska cesta 171, 2211 Pesnica pri Mariboru - za uporabnike Mobitelovega omrežja in COMART, Iztok Vuzem s.p., Šentiljska cesta 171, 2211 Pesnica pri Mariboru - za uporabnike Si.Mobilovega omrežja, ki storitev trži in zanjo odgovarja.
Ponudnik poti je družba Mobitel, telekomunikacijske storitve d.d. oziroma Si.mobil d.d. v primeru uporabnikov omrežja Si.mobil
Prenos glasovanja poteka preko omrežja Mobitel GSM/UMTS, oziroma Si.mobil d.d. v primeru uporabnikov omrežja Si.mobil
Uporabnik storitve je lahko vsaka fizična oseba, naročnik Mobitela GSM/UMTS, Mobiuporabnik, Debitelov naročnik ali Izimobilov uporabnik in Si.mobilov naročnik in Si.mobilov Halo uporabnik, ki se pri sodelovanju strinja s temi in splošnimi pogoji.
Uporaba se omogoča nedoločenemu številu uporabnikov, ki sprejmejo storitev ponudnika na način, pod pogoji in v skladu s temi Pogoji ter drugimi navodili ponudnika.
Splošni pogoji poslovanja za uporabo storitev digitalnega mobilnega javnega telekomunikacijskega omrežja družbe Mobitel, telekomunikacijske storitve, d.d. (oziroma Si.mobil d.d. v primeru uporabnikov omrežja Si.mobil )
(v nadaljevanju: Splošni pogoji poslovanja družbe Mobitel in Splošni pogoji poslovanja družbe Si.mobil) se pri uporabi sistema Mobilno glasovanje uporabljajo smiselno, v kolikor ni drugače urejeno v pričujočih Pogojih.


2. UPORABA STORITEV "Vroči hiti na Net TV"

STAROST IN ODGOVORNOST
Za uporabo storitve "Vroči hiti na Net TV" ni starostnih omejitev.

PLAČILO STORITEV
Storitve sistema Mobilno glasovanje so plačljive. Uporabnik je dolžan plačati te storitve, v skladu s spodnjim vsakokratnim veljavnim cenikom.
Plačilo se izvede na način, kot ga določa ponudnik poti. Ponudnik poti obračunava uporabo storitve za preteklo obračunsko obdobje. Uporaba storitve je na računu izkazana v skupini storitev »Storitve informativne in zabavne narave«. Ponudnik storitve lahko spreminja cenik, o tem pa uporabnike obvešča na vseh mestih, kjer so objavljeni pogoji in navodila za uporabo storitev.

CENIK:
Cena povratnega sporočila je 1,99EUR za uporabnike Mobitelovega in Si.Mobilovega omrežja z vklučenim DDV in je vsakič posebej objavljena v oddaji in posebnih pogojih te storitve. Mobiuporabniki in Si.mobilovi HALO uporabniki lahko storitev uporabljajo, dokler je stanje na njihovih računih pozitivno. Priporočamo, da pred začetkom uporabe storitve preverijo, če je stanje na njihovih računih dovolj visoko.


3. ZASEBNOST IN VARSTVO PODATKOV

Ponudnik storitev se obvezuje, da bo skrbno varoval podatke uporabnikov ter jih bo uporabljal izključno za potrebe izvajanja storitev. Osebne podatke uporabnikov bo varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

OSEBNI PODATKI UDELEŽENCEV:
Udeleženci s posredovanjem podatkov ponudniku storitve dovoljujejo, da do pisnega preklica podatke zbira, obdeluje in hrani z namenom trženja, posredovanja informacij, posredovanja prodajnih ponudb, reklamnega gradiva in z namenom izdelave anket, analiz o povpraševanju in prodaji storitev podjetij SmartCom, Davorin Vuzem s.p. in ComArt, Iztok Vuzem s.p.. Vsak sodelujoči lahko kadarkoli prekliče dovoljenje iz tega odstavka s pisnim obvestilom, ki ga pošlje na SmartCom, Davorin Vuzem s.p. in ComArt, Iztok Vuzem s.p. Šteje se, da so udeleženci svoje strinjanje z določbo tega odstavka podali z oddanim sporočilom.


4. ZAVRNITEV ODGOVORNOSTI

Uporabnik se mora zavedati, da:
a) Ponudnik storitev ni odgovoren za nepravilno delovanje storitev, ki je posledica napačne uporabe in neznanja uporabnika.
b) Ponudnik storitev ne more zagotavljati delovanja storitve v primeru izpada omrežja pogodbenih partnerjev, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno motile delovanje storitve.
c) Sistem SMS storitve ITD ni absolutno zanesljiv.


5. REKLAMACIJE

Uporabnikom je zagotovljena 24-urna podpora in pomoč na elektronskem naslovu podpora@itd.si
Uporabniki Mobitelovega omrežja: SMART COM, Davorin Vuzem s.p., Šentiljska cesta 171, 2211 Pesnica pri Mariboru tel. +386 41 583 230
Uporabniki Si.Mobilovega omrežja: COMART, Iztok Vuzem s.p. Šentiljska cesta 171, 2211 Pesnica pri Mariboru tel. +386 41 727 337
Delovni čas: 10:00 – 14:00

Ponudnik storitev vodi vse morebitne reklamacijske in druge postopke z uporabniki, skladno s svojimi pravili delovanja in veljavno zakonodajo RS. Ponudnik storitev se zavezuje, da bo tekoče reševal morebitne reklamacije.
Ponudnik bo v primeru utemeljenih reklamacij zagotovil uporabnikom odpravljanje vzrokov za reklamacijo ter, v kolikor ugotovi napravilnosti na strani ponudnika poti, posredoval ponudniku poti, ki je dolžan napako odpraviti. V primeru utemeljenih reklamacij se ponudnik storitev zavezuje, da jih bo odpravil v razumnem času ter o tem obvestil uporabnika. Če se reklamacije nanašajo na ponudnika poti, bo ponudnik storitev predmetne reklamacije posredoval ustrezni službi ponudnika poti, ki je dolžan napako odpraviti. V primeru pozitivno rešene reklamacije, ki se nanaša na plačilo storitev, bo ponudnik poti vrnil uporabniku znesek, na katerega se nanaša predmetna reklamacija v obliki dobropisa oziroma v skladu z lastnimi postopki. Ponudnik poti rešuje izključno reklamacije, ki se nanašajo na delovanje omrežja ponudnika poti in plačila storitev. Takšne reklamacije mora uporabnik v pisni obliki nasloviti na reklamacijsko službo ponudnika poti v roku petnajst (15) dni od prejema računa.


6. SPLOŠNA PRIPOROČILA UPORABNIKOM

Storitve uporabljajte v skladu z navodili in priporočili ponudnika storitve in navodili ponudnika poti. Ponudnik storitve bo o vseh spremembah in novostih svoje uporabnike obveščal na vseh mestih, kjer so objavljena navodila za uporabo storitev in Pogoji.


7. KRŠENJE POGOJEV

Ponudnik storitev si pridržuje pravico, da uporabnike, ki kršijo pogoje ali delujejo v nasprotju z njimi, odstrani oziroma jim onemogoči interaktivno sodelovanje v televizijskih in radijskih oddajah. Uporabnik storitev se ob uporabi storitev Mobilno glasovanje zaveže, da ne bo uporabljal računalniških kod, škodljivih programov ali česarkoli, kar bi lahko motilo, onesposobilo ali škodovalo tej storitvi, ponudniku storitev in njegovi programski ter strojni opremi, ponudniku poti ter telekomunikacijskim napravam. Če uporabnik s svojim ravnanjem povzroči ponudniku storitev ali ponudniku poti kakršnokoli škodo, zanjo v celoti moralno, materialno ter kazensko odgovarja. Morebitne kršitve pri uporabi sistema Mobilno glasovanje in mobilni kviz s strani drugih uporabnikov sporočite ponudniku storitev z e-pošto na naslov: podpora@itd.si ali na naslov: SMART COM, Davorin Vuzem s.p., Šentiljska cesta 171, 2211 Pesnica pri Mariboru - za uporabnike Mobitelovega omrežja ali na naslov: COMART, Iztok Vuzem s.p., Šentiljska cesta 171, 2211 Pesnica pri Mariboru - za uporabnike Si.Mobilovega omrežja.


8. SPREMEMBE

Ponudnik storitve lahko spreminja pogoje uporabe sistema ITD. Ponudnik storitve se zavezuje, da bo ob vsaki spremembi oz. dopolnitvi pogojev uporabe sistema ITD na primeren način o tem obvestil uporabnike.


9. SPORI

V primeru spora med ponudnikom in udeležencem nagradnega glasovanja je pristojno sodišče v Mariboru.