Pogoji sodelovanja v glasovanju v oddaji »Z Mojco po domače«
 

1. SPLOŠNE DOLOČBE

Pogoji sodelovanja v glasovanju »Z Mojco po domače« so del splošnih pogojev poslovanja sistema ITD, ki ga upravlja podjetje SMART COM, Davorin Vuzem s.p. - za uporabnike Mobitelovega omrežja in podjetje COMART, Iztok Vuzem s.p. - za uporabnike Si.Mobilovega omrežja (v nadaljevanju Pogoji) kot ponudnik storitev.

OPIS STORITVE:
Glasovanje v oddaji »Z Mojco po damče« je SMS storitev ITD, v kateri lahko sodelujejo vsi naročniki Mobitela GSM/UMTS, Mobiuporabniki, Debitelovi naročniki ali Izimobilovi uporabniki in Si.mobilovi naročniki ter Halo uporabniki. Udeleženci glasovanja določajo priljubljenost narodnozabavnih videospotov in s tem ustvarjajo lestvico. Vsi, ki bodo v glasovanju sodelovali s poslanim SMS sporočilom in se strinjajo s pogoji in navodili glasovanja ne bodo postali člani SMS kluba.

DEFINICIJE POJMOV:
Ponudnik in izvajalec storitve je SMART COM, Davorin Vuzem s.p., Šentiljska cesta 171, 2211 Pesnica pri Mariboru - za uporabnike Mobitelovega omrežja in COMART, Iztok Vuzem s.p., Šentiljska cesta 171, 2211 Pesnica pri Mariboru - za uporabnike Si.Mobilovega omrežja, ki storitev trži in zanjo odgovarja.
Organizator in lastnik glasovanja je Tele 59 d.o.o., Prešernova ulica 3, 2000 Maribor, ID za DDV SI 20753314.
Ponudnik poti je družba Mobitel, telekomunikacijske storitve d.d. oziroma Si.mobil d.d. v primeru uporabnikov omrežja Si.mobil
Prenos glasovanja poteka preko omrežja Mobitel GSM/UMTS, oziroma Si.mobil d.d. v primeru uporabnikov omrežja Si.mobil
Uporabnik storitve je lahko vsaka fizična oseba, naročnik Mobitela GSM/UMTS, Mobiuporabnik, Debitelov naročnik ali Izimobilov uporabnik in Si.mobilov naročnik in Si.mobilov Halo uporabnik, ki se pri sodelovanju strinja s temi in splošnimi pogoji.
Uporaba se omogoča nedoločenemu številu uporabnikov, ki sprejmejo storitev ponudnika na način, pod pogoji in v skladu s temi Pogoji ter drugimi navodili ponudnika.
Splošni pogoji poslovanja za uporabo storitev digitalnega mobilnega javnega telekomunikacijskega omrežja družbe Mobitel, telekomunikacijske storitve, d.d. (oziroma Si.mobil d.d. v primeru uporabnikov omrežja Si.mobil )
(v nadaljevanju: Splošni pogoji poslovanja družbe Mobitel in Splošni pogoji poslovanja družbe Si.mobil) se pri uporabi sistema Mobilno glasovanje uporabljajo smiselno, v kolikor ni drugače urejeno v pričujočih Pogojih.


2. UPORABA STORITVE GLASOVANJA "Z Mojco po domače"

SPLOŠNI POGOJI SODELOVANJA:
Pogoj za sodelovanje je, da se sodelujoči strinja s pravili glasovanja. Šteje se, da s poslanim SMS sporočilom na v teh pogojih navedeno številko, sodelujoči pristane na pričujoče pogoje v zvezi z glasovanjem v celoti.

STAROST IN ODGOVORNOST:
V glasovanju v oddaji »Z Mojco po domače« lahko sodelujejo vse fizične osebe.

PLAČILO STORITEV:
Storitve sistema Mobilno glasovanje so plačljive. Uporabnik je dolžan plačati te storitve, v skladu s spodnjim vsakokratnim veljavnim cenikom.
Plačilo se izvede na način, kot ga določa ponudnik poti. Ponudnik poti obračunava uporabo storitve za preteklo obračunsko obdobje. Uporaba storitve je na računu izkazana v skupini storitev »Storitve informativne in zabavne narave«. Ponudnik storitve lahko spreminja cenik, o tem pa uporabnike obvešča na vseh mestih, kjer so objavljeni pogoji in navodila za uporabo storitev.

CENIK:
Cena povratnega sporočila je 0,99 EUR za uporabnike Mobitelovega in Si.Mobilovega omrežja z vklučenim DDV in je vsakič posebej objavljena v oddaji in posebnih pogojih te storitve. Mobiuporabniki in Si.mobilovi HALO uporabniki lahko storitev uporabljajo, dokler je stanje na njihovih računih pozitivno. Priporočamo, da pred začetkom uporabe storitve preverijo, če je stanje na njihovih računih dovolj visoko.

TRAJANJE STORITVE:
Glasovanje v oddaji »Z Mojco po domače« poteka tedensko v času od 28.9.2009 do 27.9.2010 z možnostjo podaljšanja.

SODELOVANJE V GLASOVANJU:
Uporabnik bo za glasovanje izvedel preko TV oglasa in oddaje, kjer bodo predstavljeni tudi pogoji uporabe storitve. S poslanim SMS sporočilom se uporabnik strinja s splošnimi pogoji.
V glasovanju lahko sodelujejo uporabniki Mobitela, Debitel, Izimobila in Simobila.
V glasovanju lahko posameznik sodeluje tako, da na številko 4114 pošlje SMS sporočilo z vsebino MOJCA in številko predloga.

Primer:
Če vam je najbolj všeč spot pod zaporedno številko tri, pošljite MOJCA 3 na številko 4114.

Posameznik lahko v SMS glasovanju sodeluje večkrat. Strinjanje s pogoji velja tudi za vsa morebitna ponovna sodelovanja uporabnika v glasovanju.


3. ZASEBNOST IN VARSTVO PODATKOV

Vsi osebni podatki, ki bodo ponudniku poslani s strani uporabnikov storitve, bodo namenjeni izključno za namene glasovanja. Organizator storitve se zavezuje, da bo poslane osebne podatke varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1, Ur.l. 94/2007) in veljavnimi podzakonskimi predpisi, ter da jih ne bo posredoval tretjim osebam.

OSEBNI PODATKI UDELEŽENCEV:
Osebni podatki nagrajenca se ne bodo uporabljali v trženjske namene.


4. ZAVRNITEV ODGOVORNOSTI

Uporabnik se mora zavedati, da:
a) Ponudnik storitev ni odgovoren za nepravilno delovanje storitev, ki je posledica napačne uporabe in neznanja uporabnika.
b) Ponudnik storitev ne more zagotavljati delovanja storitve v primeru izpada omrežja pogodbenih partnerjev, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno motile delovanje storitve.
c) Sistem SMS storitve ITD ni absolutno zanesljiv.


5. POMOČ IN REKLAMACIJE

Za morebitna dodatna vprašanja v zvezi z glasovanjem, ter zaradi reklamacij lahko uporabniki pokličejo na številko 02 234 55 00.

Organizator storitev vodi vse morebitne reklamacijske in druge postopke z uporabniki, skladno s svojimi pravili delovanja in veljavno zakonodajo RS. Ponudnik storitev se zavezuje, da bo tekoče reševal morebitne reklamacije.
Organizator bo v primeru utemeljenih reklamacij zagotovil uporabnikom odpravljanje vzrokov za reklamacijo ter, v kolikor ugotovi napravilnosti na strani ponudnika poti, posredoval ponudniku poti, ki je dolžan napako odpraviti. V primeru utemeljenih reklamacij se ponudnik storitev zavezuje, da jih bo odpravil v razumnem času ter o tem obvestil uporabnika. Če se reklamacije nanašajo na ponudnika poti, bo ponudnik storitev predmetne reklamacije posredoval ustrezni službi ponudnika poti, ki je dolžan napako odpraviti. V primeru pozitivno rešene reklamacije, ki se nanaša na plačilo storitev, bo ponudnik poti vrnil uporabniku znesek, na katerega se nanaša predmetna reklamacija v obliki dobropisa oziroma v skladu z lastnimi postopki. Ponudnik poti rešuje izključno reklamacije, ki se nanašajo na delovanje omrežja ponudnika poti in plačila storitev. Takšne reklamacije mora uporabnik v pisni obliki nasloviti na reklamacijsko službo ponudnika poti v roku petnajst (15) dni od prejema računa.


6. SPLOŠNA PRIPOROČILA UPORABNIKOM

Storitve uporabljajte v skladu z navodili in priporočili ponudnika storitve in navodili ponudnika poti. Ponudnik storitve bo o vseh spremembah in novostih svoje uporabnike obveščal na vseh mestih, kjer so objavljena navodila za uporabo storitev in Pogoji.


7. KRŠENJE POGOJEV

Ponudnik storitev si pridržuje pravico, da uporabnike, ki kršijo pogoje ali delujejo v nasprotju z njimi, odstrani oziroma jim onemogoči interaktivno sodelovanje v televizijskih in radijskih oddajah. Uporabnik storitev se ob uporabi storitev Mobilno glasovanje zaveže, da ne bo uporabljal računalniških kod, škodljivih programov ali česarkoli, kar bi lahko motilo, onesposobilo ali škodovalo tej storitvi, ponudniku storitev in njegovi programski ter strojni opremi, ponudniku poti ter telekomunikacijskim napravam. Če uporabnik s svojim ravnanjem povzroči ponudniku storitev ali ponudniku poti kakršnokoli škodo, zanjo v celoti moralno, materialno ter kazensko odgovarja. Morebitne kršitve pri uporabi sistema Mobilno glasovanje in mobilni kviz s strani drugih uporabnikov sporočite ponudniku storitev z e-pošto na naslov: podpora@itd.si ali na naslov: SMART COM, Davorin Vuzem s.p., Šentiljska cesta 171, 2211 Pesnica pri Mariboru - za uporabnike Mobitelovega omrežja ali na naslov: COMART, Iztok Vuzem s.p., Šentiljska cesta 171, 2211 Pesnica pri Mariboru - za uporabnike Si.Mobilovega omrežja.


8. SPREMEMBE

Ponudnik storitve lahko spreminja pogoje uporabe sistema ITD. Ponudnik storitve se zavezuje, da bo ob vsaki spremembi oz. dopolnitvi pogojev uporabe sistema ITD na primeren način o tem obvestil uporabnike.


9. SPORI

V primeru spora med ponudnikom in udeležencem glasovanja je pristojno sodišče v Mariboru.