1. SPLOŠNE DOLOČBE
OSNOVNA NAVODILA
Pogoji uporabe SMS storitev ITD (v nadaljevanju Pogoji) so Splošni krovni pogoji poslovanja sistema ITD, ki jih izvaja podjetje SMART COM, Davorin Vuzem s.p., Šentiljska cesta 171, 2211 Pesnica pri Mariboru - za uporabnike Mobitelovega omrežja in podjetje COMART, Iztok Vuzem s.p. Šentiljska cesta 171, 2211 Pesnica pri Mariboru - za uporabnike Si.Mobilovega omrežja. Sistem ITD omogoča ponudnikom storitve ITD upravljanje zabavnih in informativnih SMS vsebin.
Sistem ITD vključuje različne mobilne storitve. Vsaka posamezna storitev je opredeljena v Pravilih in navodilih posamezne storitve in v skladu s temi Pravili in pogoji.
Storitve se uporabljajo v skladu z navodili in priporočili ponudnika storitve in navodili ponudnika poti.
DEFINICIJE POJMOV
Ponudnik storitve je podjetje SMART COM, Davorin Vuzem s.p., Šentiljska cesta 171, 2211 Pesnica pri Mariboru - za uporabnike Mobitelovega omrežja in podjetje COMART, Iztok Vuzem s.p. Šentiljska cesta 171, 2211 Pesnica pri Mariboru. - za uporabnike Si.Mobilovega omrežja, ki trži storitev ter sistem ITD.
Ponudnik poti za posredovanje SMS sporočil je družba Mobitel d.d. (oziroma Si.mobil d.d. v primeru uporabnikov omrežja Si.mobil )
Vsebina - poljubna vsebina, ki jo ponudnik storitve posredujejo uporabnikom storitve preko svojega sistema.
Poslano SMS sporočilo je kratko tekstovno sporočilo, ki ga uporabnik pošlje ponudniku storitve prek omrežja Mobitel GSM/UMTS (oziroma Si.mobil d.d. v primeru uporabnikov omrežja Si.mobil) in vsebuje ključno besedo storitve. Mobitel oz. Si.mobil ta SMS sporočila uporabniku zaračuna po veljavnem ceniku družbe.
Prejeto SMS sporočilo je kratko tekstovno sporočilo SMS, ki ga ponudnik storitve pošlje uporabniku oziroma s katerim na njegovo SMS sporočilo odgovori. Mobilni operater v skladu z dogovorom s ponudnikom nekatere od teh SMS sporočil (plačljiva SMS sporočila) uporabniku zaračuna po cenah, ki so določene v točki Plačilo storitev.
Splošni pogoji poslovanja za uporabo storitev digitalnega mobilnega javnega telekomunikacijskega omrežja družbe Mobitel, telekomunikacijske storitve, d. d. (oziroma Si.mobil d.d. v primeru uporabnikov omrežja Si.mobil )
(v nadaljevanju: Splošni pogoji poslovanja družbe Mobitel in Splošni pogoji poslovanja družbe Si.mobil) se pri uporabi sistema uporabljajo smiselno.
Uporabnik storitve je naročnik Mobitel GSM/UMTS, Mobiuporabnik, Debitelov naročnik, Si.mobilov naročnik in Si.mobilov Halo uporabnik, ki se strinja s Pravili in pogoji.
Uporaba storitve se omogoča nedoločenemu številu uporabnikov, ki sprejmejo Pravila in pogoje storitve ITD, objavljene na spletni strani Ponudnika storitve: www.itd.si
2. PRAVILA IN POGOJI UPORABE
PRAVILA IN POGOJI SODELOVANJA
Opis storitve je definiran ob vsaki storitvi, ki se uporablja v sklopu izvedbe storitve ponudnika z mobilnimi storitvami izvajalca. Opis posameznih storitev, ter splošni pogoji za posamezno storitev so predstavljeni na spletni strani www.itd.si. Vse posamezne storitve terjajo soglašanje s temi krovnimi splošnimi pogoji storitve ITD.
Pri storitvah ITD lahko sodelujejo vsi naročniki Mobitel GSM/UMTS, Mobiuporabniki, Debitelovi naročniki, Si.mobilovi naročniki in Si.mobilovi Halo uporabniki katerih mobilni telefon omogoča pošiljanje in sprejemanje kratkih tekstovnih sporočil (v nadaljevanju SMS-ov) in katerim je storitev SMS omogočena skladno s ponudbo družbe Mobitel, d.d. in Si.mobil d.d. Udeleženec pristopi k storitvi z enim od načinov določenih pod točko 2.2.
SAMOSTOJNA ŠTEVILKA
Ponudnik storitve pri komunikaciji z uporabniki uporablja naslednjo samostojno številko:
- 4114
PRISTOP K STORITVI
Pristop k storitvi je možen na naslednje možne načine:
- uporabnik izpolni in podpiše prijavnico, ki vsebuje osnovne pogoje poslovanja, cene in način odjave iz storitve in odgovori na nagradno vprašanje, če je tako določeno s splošnimi pogoji posamezne storitve. Uporabnik svoje soglašanje s pravili posamezne storitve in Pogoji ITD potrdi s podpisom prijavnice.
- uporabnik na samostojno številko pošlje SMS sporočilo s ključno besedo servisa, šifro storitve in odgovori na nagradno vprašanje, če je tako določeno s splošnimi pogoji posamezne storitve. Uporabnik prejme povratni SMS z informacijo o prijavi na storitev, ceni storitve in navodilom o odjavi.
Pri SMS storitvi na zahtevo se uporabnik s poslanim sporočilom strinja in potrjuje pričujoče pogoje sodelovanja.
USPEŠNA PRIJAVA
Ob uspešni prijavi storitev odgovori s potrdilom o prijavi na servis obveščanja ali drugim besedilom, ki je določeno za posamezno storitev.
ODSTOP OD STORITVE
Odstop od storitve je možen na enega izmed naslednjih načinov:
- uporabnik pisno obvesti ponudnika storitve, da želi odstopiti od storitve.
- uporabnik na samostojno številko pošlje SMS sporočilo s ključno besedo storitve, s katere se želi odjaviti ter besedo STOP. Če se želi odjaviti iz vseh storitev na samostojni številki pošlje besedo STOP na samostojno številko
- uporabnik pokiče center za reklamacije (naveden pod točko 5. REKLAMACIJE)
USPEŠNA ODJAVA
Ob uspešni odjavi vam storitev odgovori s potrdilom o odjavi.
POSREDOVANE INFORMACIJE
Servis vam odgovori z SMS-om, v katerem je zapisana informacija, ki ste jo zahtevali. Če je informacija daljša od 160 znakov, jo sistem razdeli na več posameznih SMS sporočil. Ponudnik storitve in ponudnik poti ne zagotavljata posredovanja sporočil daljših od 160 znakov.
PRAVILA OBNAŠANJA
Če uporabnik s svojim ravnanjem povzroči ponudniku storitev, ponudniku poti ali kateremu od udeležencev sistema kakršnokoli škodo, zanjo v celoti moralno, materialno ter kazensko odgovarja.
Uporabnik storitve se ob uporabi storitev ITD zaveže, da:
- Storitev ne bo uporabljal z namenom objavljanja ali propagiranja katerekoli vsebine in/ali dejavnostim, ki je v nasprotju z veljavno zakonodajo in/ali javnim redom in moralo,
- V svoji komunikaciji ne bo uporabljal groženj, slabšalnega, poniževalnega ali žaljivega načina izražanja,
- Ne bo komuniciral z drugimi uporabniki v imenu drugih oseb,
- Storitev ne bo izrabljal v komercialne, nelegalne ali kakršnekoli druge namene, kot tiste, ki so določene v teh pogojih,
- Ne bo distribuiral avtorsko zaščitenih vsebin ali vsebin, ki so v lasti druge pravne ali fizične osebe,
- Ne bo uporabljal računalniških kod, škodljivih programov ali česarkoli, kar bi motilo, onesposobilo ali škodovalo tej storitvi, ponudniku storitev in njegovi programski ter strojni opremi, ponudniku poti ter telekomunikacijskim napravam,
- Ne po poskušal pridobiti, zbiral in/ali shranjeval osebnih podatkov drugih uporabnikov,
- Ne bo nadlegoval drugih uporabnikov, če ti izrazijo svoje nestrinjanje s komunikacijo.
Če udeleženec krši eno ali več zgornjih pravil, si ponudnik storitve pridružuje pravico, da ga trajno izključi iz sistema.
STAROST IN ODGOVORNOST
Za uporabo storitev ni starostnih omejitev, če ni drugače določeno s Pogoji uporabe posamezne storitve.
PLAČILO STORITEV
Nekatera SMS sporočila posredovana v okviru storitve so plačljiva. Pri (plačljivih) SMS sporočilih uporabnik sklene pogodbo z ponudnikom storitve s poslanim SMS sporočilom. Od te pogodbe nima pravice odstopiti, saj vračilo prejetega SMS sporočila, s katerim je kupil storitev, ni mogoča. Naročilo na plačljive storitve velja do preklica. Preklic je možen z odjavo od teh storitev. V primeru ekratnega nakupa izdelka ali storitve od pogodbe ni mogoče odstopiti. V primeru, da se uporabnik naroči na storitve periodičnega prejmanja plačljivih SMS sporočil, se lahko od nadaljnega prejemanja sporočil kadarkoli odjaviti. Uporabnik je dolžan plačati te storitve, v skladu s cenikom ponudnika storitve in na način, kot ga določa ponudnik poti.
Ponudnik poti obračunava uporabnino storitve za preteklo obračunsko obdobje. Uporabnina storitve je na računu izkazana v skupini storitev "Storitve informativne in zabavne narave".
V primeru, da uporabnik svojih obveznosti do ponudnika poti ne poravna pravočasno, se smiselno uporabljajo Splošni pogoji uporabe storitev GSM omrežja družbe Mobitel d.d. (v primeru uporabnikov omrežja Mobitel) in družbe Si.mobil v primeru uporabe omrežja Si.mobil.
Cena posameznega povratnega sporočila je lahko različna glede na ključno besedo ali temo in je objavljena v ceniku v Tabeli. Cena je vsakokrat objavljena v splošnih pogojih posamezne storitve na spletni strani Ponudnika storitve. Poslana SMS sporočila in klici na glasovno postajo se obračunavajo po ceniku ponudnika poti.
CENIK
Tabela tipov in cen SMS sporočil
Naročniki Mobitel GSM/UMTS / Mobiuporabniki / Debitelovi naročniki
Ime SMS storitve Opis dogodka Ime prejetih SMS sporočil Cena v SIT z DDV Cena v EUR z DDV
Ime SMS storitve |
Opis dogodka |
Ime prejetih SMS sporočil |
Cena v EUR z DDV |
ITD |
Sistemsko sporočilo |
Sistemska sporočila |
0 |
ITD |
Samostojna številka |
ITD 1 |
0 |
ITD |
Samostojna številka |
ITD 2 |
0,09 |
ITD |
Samostojna številka |
ITD 3 |
0,19 |
ITD |
Samostojna številka |
ITD 4 |
0,49 |
ITD |
Samostojna številka |
ITD 5 |
0,99 |
ITD |
Samostojna številka |
ITD 6 |
1,29 |
ITD |
Samostojna številka |
ITD 7 |
1,49 |
ITD |
Samostojna številka |
ITD 8 |
1,69 |
ITD |
Samostojna številka |
ITD 9 |
> 1,99 |
ITD |
Samostojna številka |
ITD 10 |
2,49 |
ITD |
SMS Poštar |
ITD NA 1 |
0,09 |
ITD |
SMS Poštar |
ITD NA 2 |
0,19 |
ITD |
SMS Poštar |
ITD NA 3 |
0,49 |
ITD |
SMS Poštar |
ITD NA 4 |
0,99 |
ITD |
SMS Poštar |
ITD NA 5 |
1,49 |
ITD |
SMS Poštar |
ITD NA 6 |
1,99 |
ITD |
SMS Poštar |
ITD NA 7 |
2,49 |
Naročniki Si.mobil d.d. in uporabniki predplačniškega sistema HALO
Ime SMS storitve |
Opis dogodka |
Cena v EUR z DDV |
Sistemsko sporočilo |
Sistemsko sporočilo |
0 |
TSSA |
Naročene ITD informacije |
0,09 |
TSSB |
Naročene ITD informacije |
0,19 |
TSSC |
Naročene ITD informacije |
0,49 |
TSSD |
Naročene ITD informacije |
0,99 |
TSSE |
Naročene ITD informacije |
1,29 |
TSSF |
Naročene ITD informacije |
1,49 |
TSSG |
Naročene ITD informacije |
1,69 |
TSSH |
Naročene ITD informacije |
1,99 |
TSSI |
Naročene ITD informacije |
2,49 |
TSSK |
Naročene ITD informacije |
3,49 |
TSSL |
Naročene ITD informacije |
4,49 |
V nadaljevanju so podrobneje opredeljene cene za različna SMS sporočila:
1. Vsak poslani SMS udeleženca se zaračuna po vsakokratnem veljavnem ceniku ponudnika poti.
PREJETA SMS SPOROČILA:
2. Brezplačno posredovani SMS-i naslovniku (t.i. sistemska sporočila):
a) Pri potrditvi ali zavrnitvi Pravil in pogojev;
b) Obvestilo o uspešno spremenjenih osebnih podatkih;
c) Potrdilo o prijavi v sistem;
d) Potrdilo o odjavi iz sistema;
e) Potrdilo o prijavi na SMS listo;
f) Potrdilo odjavi iz SMS liste;
g) Ali če storitev ni na voljo.
3. Brezplačno posredovani SMS-i uporabniku (t.i. ITD 1):
a) Vprašanja za nagradne igre
4. Posredovani plačljivi SMS-i naslovniku (naročniki Mobitel GSM/UMTS, Mobiuporabniki, Debitelovi naročniki, Si.mobilovi naročniki in Halo uporabniki):
a) Posredovane informacije
b) Zahtevane informacije
c) Potrdila o prejetem glasu in rezultati
d) Potrdila o odgovorih in rezultati
e) Vprašanja
Opozorilo Mobiuporabnikom in Halo uporabnikom: V servisih lahko sodelujete, dokler je stanje na vašem Mobi (Halo) računu pozitivno. Prav zato vam priporočamo, da pred začetkom preverite, če je stanje na Mobi (Halo) računu dovolj visoko za nemoteno uporabo.
SLED SPOROČIL
Sled prejetih in poslanih SMS sporočil se hrani pri ponudniku storitev. To sled je mogoče dobiti z zahtevo uporabnika pri ponudniku storitev.
PREPOZNAVANJE IN ODPRAVLJANJE NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA
Uporabnik s poslano napačno ključno besedo ne more skleniti pogodbe. Sistem ga opozori na napako in predlaga, da ponovno preveri ključno besedo.
JEZIK SKLENITVE POGODBE
Pogodbo je mogoče skleniti v slovenskem jeziku.
3. ZASEBNOST IN VARSTVO PODATKOV
Ponudnika storitev se zavezuje, da bo s podatki udeležencev varoval skrbno in v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov UR/86/04 (http://www.uradni-list.si/1/ulonline.jsp?urlid=199959&dhid=18564).
4. ZAVRNITEV ODGOVORNOSTI
Udeleženec se mora zavedati, da:
- sistem pošiljanja SMS sporočil ni popolnoma in absolutno zanesljiv in varen način prenašanja sporočil,
- ponudnik storitev ne more zagotavljati popolnega zadovoljstva udeleženca s storitvami,
- je mogoča izguba informacij ali nepravilno delovanje storitev, ki so posledica napačne uporabe in neznanja udeleženca
Ponudnik storitev ne more zagotavljati delovanja storitve v primeru izpada omrežja pogodbenih partnerjev, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno motile delovanje storitve.
Družbi Mobitel d.d. (oziroma Si.mobil d.d. v primeru uporabnikov omrežja Si.mobil )
zagotavljata zanesljivo posredovanje tistih SMS sporočil udeležencev in odgovorov za udeležence, ki jih je sintaktično pravilne prejel na svoj SMS center.
V primeru, da sporočilo ne doseže uporabnika (ima izklopljen telefon ali je v območju kjer ni ustreznega mobilnega signala ali ima poln predal za SMS sporočila) se družbi Mobitel d.d. (oziroma Si.mobil d.d. v primeru uporabnikov omrežja Si.mobil ) obveže, da bo poskušala sporočilo dostaviti uporabniku še 72 ur po prvem poizkusu. Po preteku tega roka Mobitel d.d. oz. Si.mobil d.d. sporočilo zavrže.
V kolikor je bila storitev s strani ponudnika storitve opravljena, Mobitel d.d. oziroma Si.mobil d.d. v primeru uporabnikov omrežja Si.mobil, opravljeno storitev uporabniku zaračuna tudi v primeru, da uporabniku sporočila ni uspel v 72 urah dostaviti zaradi razlogov navedenih v prejšnjem odstavku in iz drugih razlogov, ki jih opredeljujejo Splošni pogoji poslovanja družbe Mobitel d.d. oziroma Si.mobil d.d. v primeru uporabnikov omrežja Si.mobil ).
5. REKLAMACIJE
Vse reklamacije uporabnikov, ki se nanašajo na storitev rešuje ponudnik storitve:
Ime osebe ali službe: Reklamacijska služba ITD
Uporabniki Mobitelovega omrežja: SMART COM, Davorin Vuzem s.p., Šentiljska cesta 171, 2211 Pesnica pri Mariboru tel. +386 41 583 230
Uporabniki Si.Mobilovega omrežja: COMART, Iztok Vuzem s.p. Šentiljska cesta 171, 2211 Pesnica pri Mariboru tel. +386 41 727 337
E-mail: podpora@itd.si
Delovni čas reševanja reklamacij: vsak delavnik med 10. in 14. uro
V primeru utemeljenih reklamacij se ponudnik storitev zavezuje, da jih bo odpravil v razumnem času in o tem obvestil uporabnika.
V primeru pozitivno rešene reklamacije, ki se nanaša na plačilo storitev, bo ponudnik poti vrnil uporabniku znesek, na katerega se nanaša predmetna reklamacija v skladu z lastnimi postopki.
Ponudnik poti rešuje izključno reklamacije, ki se nanašajo na neizvršen prenos oz. dostavo SMS sporočil in plačila storitev. Takšne reklamacije mora uporabnik v pisni obliki nasloviti na reklamacijsko službo ponudnika poti v roku 15 dni od prejema računa. Vse ostale reklamacije rešuje ponudnik storitev.
6. KRŠITVE
Ponudnik storitve bo izključil vse uporabnike, ki delujejo v nasprotju s Pogoji ali z drugimi dejanji, ki jih sankcionira zakonodaja Republike Slovenije.
7. SPLOŠNO
Ponudnik storitev lahko v vsakem trenutku spremeni Pravila in pogoje, če to zahtevajo vzroki tehnične, komercialne narave ali vzroki, ki so na strani javnosti. Vsaka sprememba bo predhodno ustrezno objavljena na spletni strani www.itd.si in v teh Pravilih in pogojih.
Ponudnik storitve bo o vseh spremembah in novostih svoje uporabnike obveščal na vseh mestih, kjer so objavljena navodila za uporabo storitve ITD, posamezne storitve v okviru ITD in v teh Pravilih in pogojih. Za preračun cen velja centralni paritetni tečaj (1 EUR = 239,640 SIT)